بیرفایل

مرجع فروش فایل

بیرفایل

مرجع فروش فایل

پاورپوینت درمورد جایگاه محیط زیست در توسعه پایدار و ارتباط آن با مدیریت توسعه

پاورپوینت درمورد جایگاه محیط زیست در توسعه پایدار و ارتباط آن با مدیریت توسعه

فایل پاورپوینت درمورد جایگاه محیط زیست در توسعه پایدار و ارتباط آن با مدیریت توسعه را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود بروی دکمه آبی رنگ دریافت فایل کلیک کنید.

  دسته بندی : پاورپوینت   نوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش  )    قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :    تعداد اسلاید : 20 صفحه جایگاه محیط زیست در توسعه پایدار و ارتباط آن با مدیریت توسعه غایب نهایی اهداف توسعه ملی و حفاظت محیط زیست ، همانا بهسازی سرزمین به منظور فراهم کردن شرایط زیست محیطی مناسب جهت شکوفایی توان و استعدادهای معنوی و مادی جامعه می باشد.مسلّم است در طول جریان توسعه ، همیشه احتمال بروز مسایل زیست محیطی وجود دارد .لیکن دقیقاً در همینجاست که می بایست از علوم مهندسی حفاظت محیط زیست کمک گرفت و اثرات زیست محیطی ناشی از اجرای برنامه های عمرانی را به حداقل ممکن رسانید .بنابراین هرگاه هدف از برنامه ریزی توسعه ، فراهم آوردن زمینه مناسب جهت شکوفایی استعدادهای بالقوه جامه و افزایش کیفیت زندگی در سطح ملی در نظر گرفته شود ، در این صورت فرآیند برنامه ریزی زیست محیطی را می توان طراحی راهبردهای مناسب جهت افزایش کیفیت زندگی در سطح کشور ، با کمک منابع معنوی و مادی ملی ، در شرایطِ حداقلِ اتّکا به امکانات غیر بومی تعریف کرد ...
ادامه مطلب ...

تبلیغات در جنگ 18 ص

تبلیغات در جنگ 18 ص

فایل تبلیغات در جنگ 18 ص را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود بروی دکمه آبی رنگ دریافت فایل کلیک کنید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 19   تـبلیـغــات و جـنگ   مفهوم تبلیغات از ریشه لاتینی propagane گرفته شده و از نظر لغوی به معنای (پخش کردن) ، (منتشر ساختن) و (چیزی را شناسانیدن) است، زیرا در تبلیغات سعی بر این است تا یک عقیده و یک کردار بطور منظم و جهت‌دار قبولانده شود.        نمونه ای از تبلیغات علیه نازی ها   نگاه اجمالی در اهمیت و ضرورت تبلیغ کافی است فکر کنیم که موفقیت در بسیاری از برنامه‌های اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی و نظامی مرهون در اختیار داشتن ابزار ضروری تبلیغاتی است و باید قرن حاضر را قرن غلبه و سیطره ابزار تبلیغ و وسایل ارتباط جمعی دانست و شکست و پیروزی ایدئولوژیها ، عقاید و آرمانهای ملی و مذهبی ملل جهان تا حد زیادی موکول به میزان توفیق در تحصیل ابزار پیشرفته تبلیغات است. نظریات دریان کورت (J.Drien Court) در هر امر تبلیغاتی ابزار: سخن ، چاپ ، تصویر ، نمایش و نمادها. ابزار فنی : مطبوعات ، رادیو ، تلویزیون ، آگهی‌ها و وسایل ارتباط جمعی ابزار انسانی : ب ...
ادامه مطلب ...

تجارت الکترونیک در بهبود بانک ها 36 ص

تجارت الکترونیک در بهبود بانک ها 36 ص

فایل تجارت الکترونیک در بهبود بانک ها 36 ص را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود بروی دکمه آبی رنگ دریافت فایل کلیک کنید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 36   تجارت الکترونیک در بهبود بانک ها نتایج ناشی از استقرار نظام تجارت الکترونیک با فرض باز بودن اقتصاد از لحاظ مبادلات تجاری و امکان جابجایی آزاد سرمایه در سطح بین‌المللی از طریق شبکه بانکی نتایجی عام بر اثر استقرار نظام تجارت الکترونیک قابل انتظار خواهد بود. لازم به ذکر است که فرضهای فوق به‌عنوان ملزومات ضمنی و نه‌چندان صریح تجارت الکترونیک مطرح می‌باشند که اغلب در تحلیل‌ها از توجه به آنها غفلت می‌شود. این نتایج از دیدگاه دولت و بخش خصوصی قابل بررسی است. بدیهی است که پاره‌ای از نتایج از دید هر دو طرف سودمند و پاره‌ای دیگر تنها از دید یک طرف مفید است. این نتایج بطور عمده عبارتند از: · امکان بازاریابی وسیع‌تر بر اساس امکان مبادله اطلاعاتی سریع با بازارهای جهانی در سطحی کاراتر · کاهش هزینه‌های مبادلاتی بر اساس حذف بسیاری از واسطه‌های تجاری و صرفه‌جویی در زمان مبادلات · کاهش هزینه‌های ناشی از اشتباهات انسان ...
ادامه مطلب ...

تجلی قرآن وحدیث درشعرمولانا 34 ص

تجلی قرآن وحدیث درشعرمولانا 34 ص

فایل تجلی قرآن وحدیث درشعرمولانا 34 ص را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود بروی دکمه آبی رنگ دریافت فایل کلیک کنید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 34   موسسه آموزش عالی خراسان موضوع :   استاد ارجمند : جناب آقای وکیلیان گردآورنده : موسی نوری تیرماه 86 فهرست مطالب چکیده .................................................................................................................3 درآمد .................................................................................................................5 بخش اول: پیشینه ی اثر پذیری شاعران فارسی از قرآن و حدیث .................................................................................................6 بخش دوم : شیوه ها و گونه های اثرپذیری از قرآن و حدیث 1- اثرپذیری واژگانی ...............................................................................14 الف) وام گیری ........................................................................................14 ب ) ترجمه .............................................................................................15 ج ) برآیند سازی... ...
ادامه مطلب ...

پاورپوینت درمورد جذب دی اکسید کربن تکنیک های مرسوم در برابنیک های مبتر تکنی بر مایعات یونی

پاورپوینت درمورد جذب دی اکسید کربن تکنیک های مرسوم در برابنیک های مبتر تکنی بر مایعات یونی

فایل پاورپوینت درمورد جذب دی اکسید کربن تکنیک های مرسوم در برابنیک های مبتر تکنی بر مایعات یونی را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود بروی دکمه آبی رنگ دریافت فایل کلیک کنید.

  دسته بندی : پاورپوینت   نوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش  )    قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :    تعداد اسلاید : 54 صفحه 1 موضوع سمینار: جذب دی اکسید کربن: تکنیک های مرسوم در برابر تکنیک های مبتنی بر مایعات یونی 2 فهرست مقدمه 1 انواع تکنیک های جذب CO2 چکیده تکنیک های برودتی مایعات یونی بررسی روشهای نوین جذب CO2 مقایسه جاذب مایع یونی با جاذب های شیمیایی و فیزیکی نتیجه گیری 3 مقدمه امروزه وابستگی جامعه به کربن دی اکسید بیش از هر زمان دیگری مشهود است.در سراسر جهان، هزاران ماشین آلات و ابزار ساخته شده اند که ضمن بهبود بخشیدن استانداردها و کیفیت زندگی، مصرف انرژی را نیز بالا برده اند. مقدار قابل توجهی از انرژی صرف گرمابخشی و حمل و نقل شده که در نهایت،سبب افزایش مداوم میزان انتشار کربن دی اکسید می شوند.4 کربن دی اکسید جزء گازهای گلخانه ای محسوب می شود لذا باید از میزان انتشار آن در جو کاسته شود.تکنیک های مختلفی برای جذب کربن دی اکسید را می توان به کار برد، که جذب ماده، جذب سطحی، غشائی و ترکیب کاربردهای هم پوشایی این تکن ...
ادامه مطلب ...